Vad sägs om den här? Vad skulle jag inte ge för att få en sådan här buss?!

Familjen väcker mig tidigt och släpar med mig till det propfulla Karlskär, sedan spenderar de hela dagen med att få i mig i vattnet. Like that is going to happen! Hittade däremot världens coolaste buss som jag och Tora var tvugna att fota!
Nu är vi hemma och Elsa och Tora ska snart röra sig hem till mamma... Så snart är det bara jag och pappa paprika kvar här (paprika är vad Elsa säger istället för Patrik, haha). Jag ska kila över lite till Anki tänkte jag, hon åker ju till London Imorgon.
Ska skriva lite i min dagbok också, så ja, jag har fortfarande inte gett upp dagboksskrivandet. Jag vill tro att det kan funka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0