Soltortyr

Nu har jag solat!
Jag, Emma och Astrid var i stan och solade idag. I typ 2 timmar vilket jag tycker var ganska starkt jobbat, speciellt för mig som blir så jäkla rastlös. Det var en lite promenad fram och tillbaka också, så lite motion på detta och man känner sig som ny.
Nu är jag hemma och har precis tagit en kall dusch, ljuvligt! Ska käka något för första gången på idag hehe.
--------
Gårdagen var mycket trevlig, förutom att eftersom jag knappt sovit för att det är så jäkla varmt i den här lägenheten, så var jag en levande död -zombie- hela kvällen. Gick och lade mig vid tolv, men vid 3 kom Kevin och Zeth och mobbade mig, så då vaknade jag igen. Men jag fick ändå sova typ 10 timmar. Väldigt skönt. Emmas lägenhet är jättesval och skön! ORÄTTVIST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0