Kort update om vad som hänt, hehe

Asså, för några dagar sedan flög det in en stor fågel rakt in i Astrids altandörr, den är av glas ju så fågeln fattade väl inte att det tog stopp. Jag satt typ två meter ifrån när den flög in i den öppna dörren. Det var helt sjukt! Jag försmäktade typ och Husse och Astrid hade världens bestyr med att få in den blodiga fågeln i en påse, utan att själva röra den, haha. Har det på film så ni kanske får se lite senare.
Hahaha, jag och Astrid kom på att utnyttja alla dessa tomma vodka flaskor. Använda de som vattenflaskor när man åker till stranden! Dock inte så exklusivt roligt när vi väl var där, haha anledningen till att jag täckte över den med mitt linne, haha.
Vi klädde på Mario kläder vilket resulterade i att han la sig ner helt apatisk på golvet, haha. Men visst är han söt som en liten björn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0