Heldag!

Drog in till stan med syrran och träffade Louise, Judith och Mallika. Vi satt i Björnsträdgård och försmäktade av denna varma helt sjuka värld Sverige har förvandlats till. Inte för att jag vill klaga på värmen, men FAN vad varmt det är!!
Sedan gick vi till gamla stan och åt, vi tog take away och satte oss vid kajen, mycket trevligt, tills det kom en gigantisk yacht åkande med ett gäng fulla 25-åringar som pumpade världens musik. Då pallade vi inte trycket mer och drog.
Jag åkte till Frida och det är där jag hållt hus fram tills nu. Jag, Frida och Jimmie satt och drack bubbel och pratade gamla minnen. Mycket trevligt.
Nu känner jag hur tröttheten kommer krypande, problemet är att vår lägenhet hos mamma är som en jävla bastu!! Det är så varmt att jag nästan överväger att sova på balkongen alltså!!!
Godnattkärlek till alla (ni som kommer kunna sova i natt det vill säga...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0