I walk like this cause I can back it up

I Talk Like This Cause I Can Back It Up
Jag och min Frida^^
Det var helt länge sen jag träffade Frida, eftersom jag har förstått att det pågår mycket mystiska saker i hennes liv som hon är helt ant att dela med sig av! Attityd eller vad...?! Haha nej jag skojade. Men alltså ändå, seriöst liksom, hon ringde mig idag och vi diskuterade en nagel i ögat, haha, fast det har inget med hennes mysterier  att göra. Dock tänker jag inte berätta vad.
Ensam hemma just nu, lyssnar på awesome musik och nu ska jag göra något att äta. GUD när man bor här ute på landet och äter lunch vid halv 11 då hinner man ju hungra ihjäl innan man får middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0