Hamlet: "Att Pausa Eller Inte Pausa." - Det är frågan

Var och såg Hamlet ikväll, på stadsteatern med klassen. Den med Gustav Skarsgård i huvudrollen. Det var väldigt trevlig och jag blev glatt överraskad av Skarsgårds prestation, han var väldigt rolig och jag skrattade väldigt mycket.
Skärholmen gick bra, helt utan överfall, trots att jag och Astrid kände oss lite malplacerade på skatteverket....
Om man har en vän som man umgåtts med väldigt intensivt under en period, och sedan känner att man vill ta en paus, är det okej att bli väldigt off då. Jag tycker det, och en av anledningarna är att jag själv gjort så förut men då har jag alltid hittat tillbaka till mina vänner. Ibland behöver man en liten paus, men det betyder ju inte att man inte ställer upp för laget om det verkligen gäller.
Är hemma hos Emma och nu ska vi sussa! Natti natti mina små babianer! Eller som Emma säger "Balla Bacon"
<3

Kommentarer
Postat av: a

hahahaha vilka fina mongon <3

2010-01-27 @ 17:16:11
URL: http://tastethemoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0