Bajsa gör man hemma! Nana Nana Na Na!

Hemma från Emmaboda! Vi har haft alla festivalväder man kan ha där nere. Regn, blåsigt, soligt, kallt, varmt. Men kul har det varit i alla fall, och skitigt. Man blir väldigt snuskig efter ett tag må jag säga. Vi får se sen vad onda Christina med sin förmåga att fota när ingen märker och sedan kallt lägga upp bilderna så man får skämmas. Hur ska detta sluta? Christine, jag har en blogg att tänka på, så bara snygga bilder på MIG! Hihi!
Kom hem igår i alla fall, MAT DUSCH SÄNG, YES! Kolade på en västern-pang-pang-film med pappa och syster. Käkade färskpasta med pesto och tortillini! Mmmm!
Nu ska jag äta frukost och kolla på True Blood, för utomhus regnar det som aldrig förr! Nån som vet om solen över huvud taget kommer tillbaka i sommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0