Min helg i bilder ! (helgens)

Min Morbrors bröllop med Cecilia ägde rum i Lund


Här satt brudparet

Deras presentbord

Hela familjen <3

Brudparet precis efter vigseln, barnen blåte såpbubblor till deras ära, haha

Strike a pose in the church

Jag med två av småkusinerna

Bröllopet till ära hade jag på mig en lila klänning från French connection (lånad av Emma), klackar från Din Sko, ringar och örhängen loppisar etc (lånat av syster), kavaj från Frankrike.

Kusin Leia

Lunds kvälls-natur

Det var väsrsta partytårtan på "afterpartyt"



Dags kock-vän Mattheus lagade maten, det var sjukt gott!

Ikväll ska jag sova hos Moa så dit ska jag rulla iväg nu!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0