Jag kommer sakna dig, Robin Rastenberger Deconihout!

Världens underbaraste:

Jag älskar verkligen den här mannan, kom hem snart <33333

Jag kommer sakna våra fikamoments, onserköerna, och alla människor involverade. Jag kommer sakna din imitationer av hur jag ser ut, och din konstnärliga sida. Robin Hood låten in my heart!

SKYNDA DIG HEM IGEN INNAN JAG BÖRJAR GRÅTA, jag vill vara glad för din skull... jag ÄR det, men det är fortfarande så att du försvinner och lämnar mig här i Sverige ensam och olycklig. Kommer räkna ner dagarna till du kommer hem och har jag råd ska jag självklart komma och hälsa på dig så vi kan göra Tokyo oroligt om natten och underbart på dagen!

Kommentarer
Postat av: Robin

Det har sag jag inte. <3

2010-11-02 @ 13:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0