10/9 - örhängen

Jag vill verkligen införskaffa stora örhängen, har spanat några på Topshop som är grymma, och det finns ett par i silver på Gina Tricot som jag kanske ska köpa innan bröllopet på Söndag och ha på mig då till en fin lila klänning från French connection som jag ska låna av Emma!
Zac Posen örhängen, jag älskar dem!
(Bilder: Google)
Ska storhandla med pappa nu, det ska bli skönt att få handla hem lite riktig mat. Trött på alla pastapåsar han köper hem. Ni förstår pappa kan inte laga mat, förutom pasta grilla och pannkakor.
Ikväll ska jag bara plugga allting jag har skjutit upp. Jag känner mig jätte lat och ändå sköter jag skolan bättre nu än vad jag gjorde förra året. Det har bara hänt så mycket under de senaste sex månaderna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0