Vadzimu




Bilder: Karlascloset
(Vogue China)

Idag är jag bara hemma och tar det lugnt. Jag behövde verkligen det och, vi hade bara en lektion idag på ca tio minuter så det kändes onädigt att åka buss i 1 och en halv timma dit och sedan en och en halv timma tillbaka. Imorgon ska jag däremot till skolan och det ska bli skönt. Imorgon ska jag också sova hos mamma eftersom jag jobbar imorgon.

Jag håller verklgen på att jobbar med min outfit inför Halloweenfesten. Jag ska ialla fall vara Tribal, det har jag bestämt, och jag ska låna akrylfärg i skolan. Svart, som jag ska måla tribals på armarna med. Men nu ska jag spana lite bloggar för att sedn ringa min chef om lördagen. Måste nämligen sluta en halvtimma tidigare om jag ska hinna göra mig i ordning.

Förstår ni att det bara är 6 dagar kvar tills jag fyller 18?! Åh jag längtar verkligen. Därför är det bra att jag kommer ha tidsfördriv hela helgen. Då går det fortare!

 


Kommentarer
Postat av: saskia

halllåååå, jag vill komma på ditt 19årskalas din skiiit :D!!!

2009-10-08 @ 21:00:48
URL: http://saskiacort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0