Proppen gick.

Bu! Nu känner jag mig lite pömsig men icke att jag ska sova! Imorgon är ju sista skoldagen vilket jag först tänkte fira, men nej för då ringer Sören och frågar om jag vill jobba, haha. Självklart sa jag ja, men ändå... Det är lov och jag är 18, ser ni kopplingen, Hallå?

Idag har jag tjänat tre hundra kronor genom att hjälpa mamma med matlaget. Det känns ju väldigt värt, men mitt när vi stod och lagade maten så gick proppen, så vi blev typ en timma försenade. Helt sjukt, vi fick laga mat på plattor som knappt fungerade, var halv-varma och kylskåpen var liksom halv-kalla. Men som tur var löste det sig till slut.

Arvid tyckte att jag skulle gå på en spelning han har ikväll, men jag hann ju inte det pga. mat-förseningen. Nu ner till affären för cigg!


Jag älskar min syster Tora, hon är världens bästa/snyggaste/roligaste/skönaste/snällaste syster! <3 Ville bara säga det, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0