Mer från i Onsdags.


Jag och William på Marie L

Bastian köpte en fördelsedagsdrink till mig! Thanx babe

Sophia och As innan det brakade loss!

Haha, Emma med några förortare vi träffade!

MOBBADE, Fula mobilbilder! Asså helt fula men eftersom Sophias kamera tappades bort så får detta duga. Stackars Sophia som tappade kameran, helt galet.

Idag har jag varit i skolan och sen jobbat, så jag är helt slut. Livet är hårt om man vill ha pengar för att leva! Usch och fy! Speciellt när man är 18 eftersom man gör av med så sjukt mycket pengar när man går ut! Det är ju så dyrt i Sverige det är helt sjukt!
Och trots detta ska jag ut imorrn igen! Haha jag är Festar för pengar jag inte äger men whatevs....

Aja listskrivning nu, ses vi på collage imrogon eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0