Hemma

Hemma nu, sitter med Mallie och diskkuterar vart jag ska ut imorogn och även vart jag ska fira Halloween. Jag har fått 1000 inbjudningar så det är lite problematiskt att välja. Men jag får väl höra med tjejerna och se vad de säger... Haha, okej det där lit lite too much, men ni fattar grejen.

Har spenderat dagen med Moa, vi var och shoppade lite, sedan var vi hos henne och myste och såg på film och kedjerökte i rökrummet haha. It-grejen att göra där, haha.


Bild: knighttcat

Aja nu blir det Gossipgirl, sedan sova eftersom jag ska jobba imorgon... Usch och fyy!

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

SV; JA, DEN KOMMER FRÅN HM! RIKTIGT SNYGG!

2009-10-28 @ 09:17:23
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0