Borderline.

Nu sitter jag vid frukosten hos mamma. Amanda "Ammadeus" är här och hälsar på vilket var en mycket trevlig överraskning. Nu sitter jag och förklarar vad jag jobbar med, haha. Vi äter vi och fricker te.

Tora sitter just nu på tåget på väg till Farmor och Bosse. De bor ju i Norrland i Vilhelmina. Jag skulle jätte gärna träffa Farmor plus att det vore underbart att åka upp till Norrland och göra ingenting. Men det får väl bli på jullovet eller sportlovet istället. Det är bara det att jag skulle nästan göra vad som helst förutom att strunta i att jobba för att kunna åka upp dit.

Nu blir det Vampire Diaries. Älskar den Serien!


Bild: knighttcat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0