Trött och måste sova innan jag dör!

Idag har varit en jävlaskitdag! Kan knappt vänta tills vi sticker till Thailand! Innan jag blir helt nuts! Var på stadsbiblioteket idag, hittade en grym bok som inte är för hemlån! Grovt irriterande! Sen bestämde jag mig också för att ge blod, på blodcentralen som en liten ängel, wiihii!












Så här tomt som det här mellanrummet känns mitt liv och mitt huvud just nu, jag orkar inte bry mig för jag orkar inte leva ett meningslöst liv. Vilket är precis det alla gör här på jorden... LEVER ETT FUCKING MENINGSLÖST LIV... och jag tycker synd om allihop.
För mig är det jsut nu en kraftansträngning att ens orka känna nånting. Skit samma jag är trött och måste sova, nattinatti!

Kommentarer
Postat av: syster

varför så deppig

2009-12-09 @ 11:43:50
URL: http://ifihadaheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0