Thailand: Ko Lanta

Jag e seeg idag, darfor e ja inne pa internet, sa har kommer en liten uppdatering:

Ko Lanta ar varldens underbaraste plats. Vi bor i e Bungalow pa Lanta Family Resort, eller jag och Tora har en och mamma, Javi och Elsa har en. Det ar precis som det ska vara har i paradiset! Helt underbart. Har fatt massage, vilket inte gar att jamfora med nagon annanstans i varlden, helt underbart det med. Jag alskar att vara har , om ett tag ska vi ut och rida elefanter och imorgon ska vi rida hastar pa stranden i solnedgangen, kan det bli underbarare. Tankte forsoka lagga in lite bilder, sa ni far se hur underbart det ar och avundas mig, moahahaha!

JAG HAR KORT MOPPE FORRESTEN!!
TIPS: Att kora moppe pa de Thailandska vagarna ar ett sakert satt att bota fartskrack, haha!

Ska stanna pa Ko Lanta i nagra dagar till sedan ska vi till Phi Phi Island, som nog har bland de finaste stranderna i hela Thailand.

Jag och Tora gick ut lite langs strandkrogarna for typ 2 dagar sen -jag har verkligen ingen uppfattning om tid eller vilken dag det ar- och vi traffade pa att gang skaningar som skull stanna i Thailand till April, och GUD vad avundsjuk jag blev. De var helt forflummade och supertrevliga. De kanske ska hjalpa mig och Tora att bli lite battre pa att Poia ocksa, det vore awesome.

Tills vi hors igen, SAWADEE KAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0