Thailand: Dag 3

Gud vad ni maste tro att jag inte har nagot att gora har i Thailand eftersom jag gar in pa datorn hela tiden, men har e klockan faktiskt halv elva och efter en heldag pa en strand vi fick ta oss till med bat, kan ni ju forsta att jag e trott.

Sitter har med Tora pa internetcafet, vilket kostar 1 Baht per minut vilket i svenska kronor blir ca 20 svenska ore. Sa for 20 minuter betalar jag ca 5 kronor! Helt galet!



Sista dagen i Phuket imorgon, sedan bar det av mot PhiPhi Island, Krabi och sist Ko Lanta. I Krabi ska jag traffa Ida som befinner sig dar, vi tankte ga ut och roa oss lite bara vi ungdomar ni vet.

Kommentarer
Postat av: a

MISS YOU

2009-12-18 @ 09:14:36
URL: http://tastethemoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0