Nu har jag tänkt.

Alltså, jag måste verkligen rycka upp mig! Jag funderar på att sluta gå ut fram tills skivorna, för jag kommer varken ha pengar eller lust. Det knäppa är ju att jag gör det ändå! Men om jag ska kunna både ta körkort och köpa bil, plus att jag vill åka på roadtrip i sommar så har jag nu kommit fram till att mina prioriteringar är lite upp och ner.
fan Freja, nu skärper jag till mig.
Thailands resan kommer ju bli en sorts rehab för mig, så kommer jag kunna börja om på ny kula när jag kommer hem. Jag och Tora ska bara vandra runt i världen och ta det jävligt lugnt. Annars kommer jag nog tyna bort, för det är precis det som jag känner håller på att hända nu. Inte för att jag typ stänger in mig hemma och vägrar prata med någon utan för att jag försvinner. Håller på att tappa mig själv. Egentligen borde jag inte bli förvånad för jag blir alltid en svart zombie som bara går omkring som en osalig ande under den här halvan på året. Därav solresan, haha.
Nej men jag orkar inte med det här längre, jag tänker flytta ut i skogen och bli skogsmulle...! Haha skoja, men nästan alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0