Mysigaste tisdagen

Idag träffade jag min gudfar, vilket var väldigt trevligt eftersom jag inte träffar honom så ofta. Vi gick och fikade och han skämde bort mig lite. Jag fick ett par grymma skor från Topshop. Han berättade också historier om när han liftade ner från Stockholm till INDIEN!!! Helt galet, han var typ 18 år då, som jag är nu. Så jag blev verkligen taggad på roadtrippen i sommar och på att lifta med nån kompis ut i världen! Det vore så himla kul att bara dra ut på äventyr.
Mamma och Tora med company snackar i år igen om att åka till Thailand. Jag kan åka med om jag betalar biljetten, så jag ska se över min ekonomi lite och sådär. Hoppas jag kan följa med det vore så himla mysigt!
Just nu sitter jag på café på söder och myser!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0